News
Sweden! Sverige! Vi åker till Gotland i sommar, till Medeltidsveckan. Vi åker dit inte bara för en, utan för TVÅ konserter.![]()
Vi har väntat länge på att få komma till Visby, och ser fram emot att träffa er alla där.![]()
Apocalypse Orchestra
Wisby Hof
Fredag 7 augusti
Lördag 8 augusti![]()
Biljetter säljs via Medeltidsveckan på Gotlands hemsida.
Hear ye! We have a recommendation for you. Our very own Rikard also plays in the band Askegraf. Their second single saw the light of day today. So if you are into black metal and/or blackened doom, give them a listen! Link in Askegraf's original post.